söndag 6 oktober 2013

Bakblogg!

Hej!
Nu har jag startat min bakblogg. Jag tycker det är skoj att baka, men inte så inspirerande att baka 12 fina cupcakes för att bara äta själv. Nu kan jag baka för att göra ett inlägg på bloggen i alla fall haha. Den som känner mig vet att jag älskar choklad. Jag har väldigt svårt att baka utan choklad, för då blir det oftast inte så gott enligt mig. Men för min kära pojkväns skull ska jag försöka prova lite icke-chokladiga saker också framöver!

Jag har inte några särskilda skillz utan letar upp recept som verkar bra och följer dem helt enkelt. Huvudsaken är att det blir gott och därefter att det ser fint och roligt ut. Det jag gör kan vem som helst klara av om man bara vill!

Nu ska jag snart dela med mig av mina senaste bakverk!

Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar